Cum primesc?

Orice comandă efectuată pe magazinul www.stop-alergii.ro beneficiază de transport pe întreg teritoriul României, fără a impune o limită minimă pentru valoarea comenzii. Livrarea produselor comandate la www.stop-alergii.ro se face prin intermediul firmei de curierat FAN Courier sau un alt serviciu de curierat echivalent.

Clientul va fi informat de către comerciant asupra datei la care produsele au părăsit depozitul şi se află în custodia transportatorului, precum şi asupra datei şi orei estimative a livrării.

Produsele sunt livrate sigilate în ambalajul original al producătorului şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare. Factura emisă va conţine costul de livrare menţionat separat faţă de valoarea totală a produselor.

La primirea coletului, va rugăm verificaţi integritatea ambalajului, precum şi disponibilitatea facturii fiscale. Menţiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conţinutul unor colete le puteţi face în momentul livrării pe AWB (confirmarea de primire) sau se întocmeşte un proces verbal de constatare, se refuză primirea şi plata coletului. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Reprezentantul curierului care a efectuat livrarea nu este autorizat de către Comerciant să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare şi achitării eventualei contravalori.

In cazul in care livrarea bunurilor comandate are loc prin intermediul unui serviciu de curierat, raspunderea apartine proprietarului bunurilor.

Contravaloarea returnarii bunurilor livrate de Comerciant se achita in toate situatiile de catre Cumparator.

In cazul in care, din orice motiv, Comerciantul nu are pe stoc cantitatea comandata, va trimite Cumparatorului cantitatea disponibila aflata pe stoc, iar livrarea si plata se vor face doar pentru cantitatea disponibila.