Cum comand

Pentru a efectua o comandă prin intermediul site-ului www.stop-alergii.ro, este necesar să vă înregistraţi prin completarea datelor pentru persoane fizice sau a datelor pentru facturare, în cazul persoanelor juridice. Contul dumneavoastră va fi activat după accesarea unui link remis imediat pe adresa dumneavoastră de e-mail.

Alegerea produselor

Din prima pagină a site-ului se selectează un produs din categoriile listate sau, dacă se alege o afecţiune, se accesează produsele recomandate.

Fiecare produs vă oferă informaţii legate de disponibilitate, astfel:

  • disponibil în stoc (produsul poate fi achiziţionat şi livrat în aproximativ 24 de ore de la lansarea comenzii)
  • disponibil la comandă (vă rugăm să ne contactaţi pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs).

Pentru articolele vestimentare terapeutice DermaSilk, după ce se alege produsul, se selectează mărimea dorită (se poate consulta şi tabelul cu mărimi) şi apoi se scrie cantitatea dorită.

La produsele pentru controlul alergiei Microair Pristine şi la lenjeria de pat terapeutică DermaTherapyse alege produsul cu dimensiunea dorită şi apoi se scrie cantitatea.

Se verifică informaţia prezentată la produsul selectat şi apoi se accesează butonul "Adaugă în coş".

Coşul de cumparaturi

- Puteţi vizualiza articolele comandate, cantitatea şi preţul total (inclusiv costul transportului);

- Puteţi adăuga şi alte articole, accesând butonul "Continuă cumpărăturile";

- Puteţi modifica numărul articolelor existente în coş schimbând direct cantitatea şi accesând apoi butonul "Actualizare cantităţi";

- Puteţi renunţa la anumite articole accesând butonul marcat cu X, din dreptul articolelor respective.

Dacă aţi terminat cumpărăturile, accesaţi butonul "Comandă produsele".

Lansarea comenzii

Alegeţi o modalitate de plată şi efectuaţi o ultimă verificare a articolelor comandate şi a datelor de facturare şi livrare.

Accesaţi "Finalizare comandă".

Comanda este luată în considerare după completarea datelor de facturare şi accesarea "Finalizare comandă".

Veţi primi în scurt timp pe adresa de e-mail factura proformă corespunzătoare comenzii dumneavoastră şi veţi fi contactat de unul dintre reprezentanţii noştri în max. 24 ore (în timpul programului de lucru L-V 9-17) pentru detalii cu privire la comandă şi livrare.

Puteţi verifica în contul dumneavoastră istoricul comenzilor efectuate pe site-ul nostru şi facturile corespunzătoare.

La plata prin ramburs (pentru Cumparatorii care doresc livrarea produselor in afara Bucurestiului), taxele de transport percepute de catre compania de curierat vor fi suportate de catre Cumparator, indiferent de valoarea comenzii.

Pentru achiziţionarea produselor noastre, puteţi utiliza şi comanda telefonică. Numerele de telefon la care ne puteţi apela pentru comenzi sunt:

021 325 00 13 si 0746 121 122

Puteţi deasemenea transmite comenzi prin e-mail, folosind formularul de contact, în care veţi specifica denumirea produselor dorite, numele Dumneavoastră, o adresă de e-mail şi un număr de telefon valid.

 Indiferent de modul de transmitere a comenzii (prin intermediul site-ului, prin e-mail, telefonic, prin altă metodă), transmiterea dreptului de proprietate asupra produselor comandate se face în momentul semnării de către Cumpărător a facturii fiscale ce însoţeşte produsul. Factura fiscală face dovada deplină a contractului de vânzare-cumpărare dintre părţi.

Cumpărătorul este responsabil pentru exactitatea informaţiilor furnizate Vânzătorului, incluzând, fără a se limita la: adresa de expediere, denumirea societăţii, codul de înregistrare fiscală, orice alte informaţii. În cazul furnizării de informaţii eronate, Vânzătorul poate revoca în mod unilateral contractul de vânzare cumpărare, fără a mai fi necesară nici o notificare, nici o formalitate prealabilă, fără punere în întârziere şi fără intervenţia instanţelor de judecată.

 Validarea comenzilor are loc după completarea integrală şi corectă a formularului de comandă, cu informaţiile furnizate de Cumpărător.